upp och hoppa elise!

klockan tio blir jag väckt av en glad och pigg pappa. men jag somnar om, mamma och pappa kom säkert in i mitt rum fem gånger innan jag kom upp. usch vad jag hatar dom som väcker mig på morgonen. mördar blicken får dom som straff! mouhaha. iallafall så blev jag väckt av en andledning. min käre morbror skulle bjuda på resturang och vi skulle vara i jakan klockan tolv. så det var bara upp och hoppa, seeeegt!

lunch buffé på kinaresturangen var en bra start på dagen tycker jag (: dock orkade man inte äta så mycket eftersom man blir så otroligt mätt av friterat.

min lilla plutt  maaami  morbror olle och söta lilla mormor


efter vi hade ätit sa vi hejdå till mormor och morbror för vi skulle stanna kvar ett tag i jakan eftersom alla behövde köpa lite saker. jag behövde köpa nya Bambu örhängen (stavning?) eftersom mina förra gick sönder och dom andra har jag ingenaning om vad dom köpte.

när vi kom hem gick jag till terese. madde eken och falken var också där och efter ett litet tag kom oliwia också. vi kollade på The notebook. oj vad jag älskar den filmen! tröttnar aldrig. efter ett tag gick jag hem och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.

bea kanske ska sova här, vi snackade lite om det men det är inte säkert. nu ska jag publicera detta inlägg och fortsätta lyssna på musik. peace