evighets torsdag

skoldagen gick väl sådär. jobbade iallafall jätte bra på svenskan och so:n, snart har jag läst ut min bok ''Emanuel, hat och kärlek'' jag blir helt inne i den, satt kvar i klassrummet tills emma fick skrika på mig. var som att komma in i ''emanuels värld'' höhö. nej men det är en bra bok det där, ni borde läsa den :) jaaa.. sen var det skolbio, Ciao Bella! tyckte inte filmen var så bra, fanns liksom ingen mening med den på nått sätt. sen var skoldagen slut, tack gud!

nu sitter jag här, väntar tills terese har fönat klart sitt hår. hon har nämligen färgat det mörkbrunt, exakt samma färg som jag köpte. och det roliga är att det blev exakt samma färg också. i've got a twin! haha. ikväll ska vi tydligen kolla på rasmus hockey match, ta med filt och godis och sitta och heja i kalla ishallen! nu ska jag kila, puss på er