godmorgon

igår somnade jag inte direkt när jag skrev att jag skulle gå och lägga mig. jag tror jag somnade vid runt tre. när man går runt så känner man sig som en zombie men när man lägger sig i sängen kommer alla tankar upp och då går det bara inte att somna. så var det väl igår. så jag satte på tv:n och bläddrade runt. jag stannade på 4:an och kollade på en film som heter Ladder 49, den hade redan börjat så jag såg kanske bara halva. men jag kan säga att jag aldrig aldrig aldrig har gråtit så mycker för någon film förut. den var verkligen sorlig, och hur bra som helst. så har du inte sätt filmen gå och hyr den, ladda ner den eller vad som helst för den är 100% värd att se.

aja, nu sitter jag här, i min morgon rock. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig eller hur jag ska ha håret. idag börjar jag halv tio, om en timme. vi hade inte hl tid så det är skönt. men nu måste jag nog börja fixa mig. här kommer trailern på filmen, enjoy!