gott och blandat

idag kära läsare kommer ni få läsa mycket.. jippi, hoppas jag att ni säger nu. haha. ja igår så åkte jag och terese in till stan först, sen stannade vi en snabbis i jakan och fortsatte sen mot robin, där linda och company redan var. vi kollade på ensam hemma två, men det blev inte så mycket film kollande eftersom jag och terese stod framför tv:n och skulle visa vår dösköna dans vi hitta på på tågstation, och det tog ett tag om man säger så, sen iallfall så gick alla hem. vi tog sällskap, jag terese johan nico linda bea tom matilda och robin som också följde med en bit. jag terese falken och krull träffades sen och gick tillsammans för att möta hanna och micis. vi hade fått låna toms super äckliga mask! som ser så grymt äkta ut. masken föreställer en gammal gubbe och är verkligen skabb! så krull satte på sig den och gick i förväg mot hanna och micis. hahaha! dom sprang som om dom hade eld i baken. men det skönaste va ändå när micis vände sig om och skrek ''vad vill du?!'' HAAHAHHA. förlåt tjejer, men det var verkligen roligt :) sen när vi kom hem (jag&terese) så skulle jag göra ett tappert försök att skrämma mina kära päron med masken. men det gick inge bra eftersom att dom hade hört när jag låste upp dörren. tråkiga jävlar -.- jaja sen kollade jag och terese på she's the man. sen somnade vi ganska snabbt.

på morgonen blev det pappas ägg med bacon till frukost. sen gick terese hem för jag skulle på träning. det gick bra, har fått två nya tjejer i laget som inte kan svenska så dom försöker jag undvika så mycket som möjligt eftersom engelska inte är min starka sida. haha. ja efter träningen har det inte hänt så mycket. jag har duschat och städat mitt rum. idag ska jag rensa min garderob också, åååååh va drygt! jaja, vill man få det fint får man lida pin. inte direkt så man säger, menmen.

som ni alla kanske lagt märke till så snöar det ?! otrooooligt roligt tycker jag. julkänslorna bara bubblar fram. gud så jag längtar! speciellt till julafton såklart, men vem gör inte det liksom. fast såklart skulle det ju vara skönare om det inte regnat innan. så man kunde höra det där mysiga ljudet under skon när man gick. menmen, det kommer väl får vihoppas. nu har jag fått ont i fingrarna så vi hörs senare. pusspuss