hockey match och tila tiquila

jag och terese gick och mötte falken hanna tobbe och ebba sen gick vi in till falken. ååh värme! fyfan för kylan asså, fryser ju fan häcken av sig bara man e ute fem minuter. aja, vi kollade på ''Next'' sen gick vi mot ishallen. matchen var rätt så jämn hela tiden tycker jag och den slutade 3-3. jag terese och micke tog sällskap hem sen. nu sitter jag här och kollar på tila tiquila, jag älskar det programmet för alltid börjar killarna bråka, och jag älskar när killar slåss (a) hah, men det här avsnitter äre catfight på faktikst, mellan tila och tjejen som dissa henne som egentligen skulle vunnit hela skiten, haha. skrattretande sånna där program aså, hur kan man vilja ställa upp i ett program när personen säger samma sak till alla personer. ''jag e kär, jag älskar dig blablabla'' jaja..

var ett tag sen jag la in en dagens låt nu faktikst. så här kommer en. Robbie robertson - Shine your light. från den underbara filmen Ladder 49.



puss gonatt.