kvällens och min vistelse i dalarna

hej alla ni, hoppas ni inte saknat mig för mycket.

jag börjar med att skriva om ikväll, sen blir det om dalarna och bilder på det.
när jag kom hem gick jag och mötte terese falken och madde. vi gick till centrum
och hyrde film och köpte godis och hämtade upp eken, hah. sen gick vi hem till
terese och kollade film, vet inte riktigt vad filmen hette men sjuk var den iallafall.
sötis lajndaa kom dit också och kollade med oss :) skriver inte mer än så för
nu ska ni få läsa om mina tre hemska dagar på landet!!

det började med att vi runt tolv satte oss i bilen och började vår färd mot dalarna.
en stor godis påse och musik var min räddning på färden. när vi kom fram gjorde
vi absolut ingenting, hälsade på mina favorit morbröder. sen kom dom ner till vår
stuga och åt mat och chips. sen var det väl inte mycket mer som hände, skooojjgt...
dagen därpå vaknade jag av en jätte glad lillebror som sprang runt och skrek ;
elise elise kolla ut det är snöööö! så då blev det pulka åkning på högnivå för
oss. mogna jag, höhö. nejmen det gick faktiskst inte så jätte bra med det
eftersom det var fööör mycket snö. så vi gick in igen och kollade på
monsters inc. mogna jag igen, höh. sen kom min käre morbror olle
och tvingade mig plugga, så jag läste typ fyra sidor sen kollade jag
på två filmer tills det var dags att äta middag, gott kött med klyftpotatis
blev det. efter det kollade hela familjen, plus olle, på svensson svensson.
efter det skulle tydligen alla gå och lägga sig, och eftersom jag inte var
ett dugg trött blev det sms hela natten. sista dagen, härligt! det ända
vi gjorde var att städa iordning sen började lyckliga färden hemåt!
vad jag gjorde när jag kom hem vet ni redan.
nu ska ni få se lite bilder för kameran glömdes inte bort!


(klicka på bilderna för att dom ska bli större!)

                         

det var allt för mig, tack och hej!