lördag

idag har varit en lång dag. den har faktikst kännts som en evighet.
jag och emma vaknade typ halv elva. sen tog hon kvart i tolv bussen
hem. då gick jag och mötte oliwia, vi satt bara och snackade. efter
det åkte jag med mamma och min lillebror till jakan. vi skulle hitta
present till edvins kompis och helene. sen såg vi leif, den här
gubben som e med i efterlyst. han satt och signerade böcker
han hade skrivit. mamma köpte två stycken och jag tog en bild(a)
sen fikade vi. efter det gjorde jag absolut ingenting, sen åkte vi
till helene. jag var med tove. helene är alltså toves mamma.
var där ett tag sen följde jag med min syster till station.
jag tog bussen hem och hon åkte vidare mot jakan.
jag satt bara hemma och gjorde absolut ingenting.
nu ska jag nog snart sova tror jag, kanske lägger
in nått mer inlägg annars hörs vi imorn. puss