nyheter från datasalen

förlåt för att jag inte skrev något igår. men jag gick direkt från skolan och hämtade min lillebror sen var jag med terese. vi åkte med hennes pappa och åt på donken sen var vi vid sporthallen med marie camilla falken och nåra fler. efter ett tag gick jag terese o falken hem till terese. vi kollade på shan the man! klockren aså. hah. '' vet ni varför jag inte bråkar med tjocka människor? jo för dom har samma blick när dom är hungriga som när dom är kåta, så när jag kom in här visste jag liksom inte ifall han där skulle äta upp mig eller knulla mig'' hahahahaha! min humor e bäst så är det bara! jaja, iallafall när jag kom hem så hade pappa stängt av datan för att jag skulle göra min matte läxa. så det blev ingen uppdatering igår, men idag blir det, jippi! :D nu sitter jag här med jessica i datasalen, sa till bosse att jag skulle göra nån no uppsatts annars skulle jag aldrig fått komma in. allt för dig bloggen (; snart ska vi ner till aulan och kolla lunch konsert, ingenaning om vad det är, eller vilka som ska uppträda så det kommer bli skojj. aja nu ska jag dra mig vidare. puss puss