one tree hill gör min dag!


skoldagen började med en uppsatts tävlings grej.
alla nior i hela skolan ska skriva om tonårsliv. sen ska en lärare, vår biträdande rektor
läsa alla och utse en vinnare, och vinnarens uppsatts kommer bli manuset till en musikal.
haha kommer nog bli roligt, jag skrev en uppsatts på 15 sidor som handlade om
sommaren på gotland. elvira och filip är huvudpersonerna, haha. inte en chans att
min vinner. helt ärligt, visst jag kan erkänna, jag kan vara otroligt bra på att skriva,
i vissa tillfällen. men det finns så otroligt många andra som också är det. så jag
ska inte hoppas på nått iallafall. resten av skoldagen gick väl sisådär. kan bli
bättre. när jag kom hem kollade jag på älskade one tree hill, även fast det är
repris avsnitt älskar jag att kolla på det. det är verkligen det bästa programmet
i världen! ja, sen gick jag hit till datan. skriver nu i min kära blogg, sen blir det
att äta korv och åka iväg på fotbolls möte. peace

Copyright © eelyy.blogg.se