söndags nytt


runt två tiden ringer kim och säger ''kolla ut genom fönstret!''
jag går till fönstret, osminkad och förjävlig. och där utanför står han.
paaaaanik! jag sprang runt som en dåre, sminkade mig på typ fem
minuter vilket betyder att det inte blev fint, inte nånstans! jag går ut,
egentligen har han utegångsförbud men den ända andledningen
till att han fick gå ut var att han skulle åka och äta på ekmyran, så
han kunde bara säga hej och sen skulle han dra. sen gick jag
hem till terese där samuel och madde redan var. sen kom
falken, vi lyssnade på musik. sen drog madde hem till
västerås, buuhu :/ ! jadu vad gjorde vi sen? vi chilla och
kollade film helt enkelt, jag och samuel gick ner och
köpte läsk och chips. sen kom jag hem nyss och ska
nog snart gå och lägga mig. är otroligt trött.
och imorn äre att gå upp tidigt, uuusch!
sovsött, puss&kram


Copyright © eelyy.blogg.se

1 kim:

skriven

kalara du att gå upp kl typ halv 8 att gå upp tidigt börja gå upp kl 6 haha ely du är inte vaken nu när jag skriver detta haha puss puss älskling