tiden går så fort

hej på er datanördar.

dagen har gått otroligt snabbt tycker jag. började med att vi grattade pappa, till frukost blev det hans favorit, ägg och bacon. efter det var det träning, gick jätte bra faktikst :) sen när jag kom hem hade jag glömt mina nycklar och till min förvåning var ingen hemma, så jag satt och vänta i porten i två timmar sen kom pappa hem. sur som fan smällde jag igen dörren till badrummet och tog en varm skön dusch sen mötte jag terese, vi kollade på eken och falkens innebandy match i sporthallen. sen var jag ett tag med fredrika innan jag gick hem. jag mamma och pappa satt och kollade på ensam mamma söker, det var det sista avsnittet och dom tre mammorna valde sina dröm män och alla fick sig ett lyckligt slut :) och då tycker jag att en kärleks låt passar bra in nu innan vi avslutar och säger gonatt. här kommer lena phs låt Om igen, fast dock inte lena som sjunger.




puss gonatt