tisdag

idag försov jag mig, usch fy och blä sånt är det slut på nu!

men faktiskt så gick resten av dagen huuuur bra som helst :D jag skrev ju igår att jag skulle skärpa mig och jag har börjat otroligt bra tycker jag faktikst om jag får ge mig själv lite beröm. veronica (min franska lärare) frågade ''elise vad har hänt med dig egentligen?'' och det var på ett posetivt sätt, min no lärare sara gav mig bra jobbat på elevrapporten och jag tror jag får g på mitt matte omprov, om inte g+ tillochmed, miiihiii! är faktikst stolt över mig själv idag om jag får säga det själv. men nog med allt egoprat. hoppas ni har haft en trevlig dag och hoppas ni har skött er lika bra som jag har gjort (; nu måste jag faktikst sluta skriva för nu börjar mitt absoluta favorit program, jappjapp thats right, one tree hill! puss på er
1 niina:

skriven

elise, var du verkligen så bra på franskan? du satt ju mest och pratade med mig? :p

3 niina:

skriven

haha neej men jag skojar bara elise :) du var faktiskt ovanligt duktig ;)

2 ely

skriven

tack så mycket niina.. kunde du inte låta alla tro att jag var heeelt felfri idag? -.- haha, nej men vi pratade bara lite i början ju, och inte så det störde dom andra heller, sådeså :)