tisdag

hej alla glada, ledsna, lyckliga och deprimerade

idag har varit en sådär dag. jag kom försent imorse, typiskt!
efter språkvalet hade vi lucia träning, det var jätte roligt, nu känns det
bara som julen närmar sig mer och mer. men seeeeen på matten sa
min absoluuuuuuta favorit lärare sara att jag inte får vara med i luciatåget?
jag ba driveru med mig eller? hon ba nej du har ig i ett basämne. aså jag menar,
lucia tåget e ju typ det roligaste på hela tre åren i högstadiet. jag SKA vara med,
lärarna skiter jag totalt i när det gäller det här :) efter skolan gick jag hem
och nu sitter jag och kollar på one tree hill, mitt favorit program, som ni kanske
redan har förstått. idag händer väl inte så mycket antar jag. emelie och pappa
ska till gymmet, vi får se om jag också följer med men jag tror inte jag pallar.
men vad ska jag annars göra liksom? sitta hemma och tycka synd om mig själv?
aja vi får se hur det blir.

mycket snurrar runt i mitt huvud just nu, tex. varför allt har blivit såhär?
varför inte allt bara kunde vara som förut? varför killar alltid måste vara sånna idioter?
ja, sånna där saker. tankarna kommer ju ofta upp när man sitter ensam hemma.

idag är en sån dag, liksom igår och i förregår.. jaja, nu ska jag hålla ett öga på tv:n,
eller två tillochmed, så byebye!

Copyright © elise rosén