utklädd mitt i centrum

jag gick inte till skolan.. kände mig inge bra så jag stannade hemma. följde med emelie till centrum en snabbis för att hon skulle möta hennes kompis nikki. jag tog på mig den där otroligt läskiga och värkliga masken som jag fått låna av tom, för att i ett misslyckat försök skrämma nikki men som sagt gick ju inte de så bra. jag gick iallafall runt där med masken i centrum (?) fattar inte hur jag fan kunde göra det. men ingen såg ju liksom att det var jag ändå. sen gick vi hemåt och jag plingade på emelies andra kompis, danne, som bor dörren mittemot. emelie och nikolina väntade en trappa ner. jag plingade på och han öppnade. ögona var runda som fotbollar och han fick fram ett försiktigt ''hej'' innan han stängde dörren. hahahah sen gick jag ner till emelie o nikki och vi gick tillsammans upp och plinga på igen ''fyfan va lågt aså!''sa danne och bara skrattade. hahah han blev skit rädd. han sa att han först trodde det var en gammal gubbe som ville nått men sen såg han att det var en mask så då stängde han dörren för han trodde det var en inbrotts tjuv, hah! sen gick vi hem, har inte gjort mycket mer. emelie o nikki sitter typ o kollar film. juste. tidigare idag klippte jag emelies hår, det blev faktikst jätte fint *stolt*. pussar!