dagens

jag och bea vaknade runt tio. jag väckte henne, mooooahahaha!
nejmen helt ärligt jag brukar sova längre, men när någon sover breve
mig går det helt enkelt inte. hah. vi gick upp och åt mannagryns gröt sen
gick vi ut till madde och satt och snacka. efter ett tag gick vi till centrum och
då fick jag lust att köpa ett par örhängen som jag egentligen skulle köpt för
länge sen, så jag och madde drog till jakan, medans bea gick hem. när vi kom dit
köpte vi först örhängerna, på glitter. sen gick vi och kollade på sångtävling vid stora
scenen. en tävling mot bröst cancer, alla som tävlade bidrog med 100 kronor så
det blev en del. och gissa vem som både kom i final och vann allt?! jo den där
söta lilla tjejen jag har youtube klipp på i tidigare inlägg, hon som går i min
pappas skola, hon vann, så jag fick se henne live, vilket var coolt, hon var
verkligen en värd vinnare, så jävla duktig! sen gick vi och åt kebab och köpte
en stor cola som vi drack upp på tåget. när vi kom hem mötte vi malin i
kallhäll centrum sen sa vi hejdå och gick hem mot terese. sen gick jag
hem och städa och terese och madde gick till centrum för att hyra film
och köpa chips och sen komma tillbaka hit. så vi har kollat film, men
fortfarande har jag och madde en film kvar att se. terese gick nyss,
hon var trött och skulle sova. tråkis, jaja vi får väl se till att ha kul ändå.
första filmen hette The ruins och var riktigt skarrig! andra filmen vet jag
inget om ännu men jag skriver kanske ett senare innan vi somnar,
annars hörs vi imorn. puss på er