ely är på bloggen igen!

äntligen! mitt dataförbud är slut och det känns underbart att sitta vid datan igen.
helt otroligt underbart! skoldagen har varit hur chill som helst.  började med
bugg och vals i sporthallen, jag fick en helskön figur som danspartner, gurra,
hahaha! :) efter det åkte vi till jakans sporthall och gick runt och fick lappar om
olika gymnasium. känns otroligt sorgligt tycker jag. att 9a, den bästa, underbaraste
och finaste klassen faktikst ska splittras. usch usch vill inte ens tänka på det!
iallafall... efter det så slutade vi och då gick jag och falken hem till terese,
falken försökte sova men ja gjorde allt jag kunde för att pigga upp han,
så det blev ingen sömn för han. sen sjöng vi o lyssnade på musik. jag
och terese uppträdde med vår ''helsköna'' dans vi har hittat på till
maskinens låt segertåget, hahaa! sen gick jag hem, satte mig
här satte på musik. nu ska jag äta lasange sen skriver jag
nog lite mer, kanske blir en dagens låt också, wohoo (;
klockan sex har jag utvecklings samtal, jag längtar iiinte!!