elys helg

jadu..

vad ska man säga om den här helgen.. hmmmm?
fredagen tänker jag inte ens skriva om! vissa förstår varför, andra inte.

igår, (lördag) så träffade jag marcuz :) skojjskojj, efter det tog jag tåget
hem och var med linda bea terese o massa idioter, höhö. sen drog alla hem
förutom jag linus terese och micke som åkte till kungsängen och bara satt där.
jadu vad ska man säga, joel sprutade tårgas i näsan så hela hans ansikte
svullna upp och blev rött, jag satt säkert och asgarva åt han i en halvtimme.
på tåget hem gjorde vi ''tågmusik'' vilket inte gick så jätte bra, slutade med
att tåggubbe kom ut och bad oss lugna ner oss, haha men då skulle vi
ändå av. sen drog linus hem och micke joel terese och jag tog sällskap hem.
på vägen hände det rätt så mycket, micke hällde stenar i joels kalsonger så
joel låg på marken och försökte få ut dom (fråga inte ens.. haha)

jaja.. knasiga människor finns det i 9a säger jag bara. men nu ska jag nog börja fixa mig lite,
sitter här med gårdagens smink och ser ut som en häxa i håret, så ciiiiiiiiao!