:)

idag har varit en helt bra dag faktiskt. började med att jag mötte kim typ klockan två, sen gick vi hem till mig och kollade på lejonkungen, haha :) måste säga att jag älskar musiken i den filmen, satt och spolade tillbaka säkert tusen gånger när ''känn en doft av kärleken'' kom på. (a) ja, sen vid kvart över fem tog kim bussen hem och jag och min käre familj åkte och käkade ute, de blev godgoda kyckling hamburgare med mango sås. jag älskar mango sås. haha, sen fortsatte vi mot min morbror som fyller år idag. grattis grattis käre morbror. där fikade vi, jag orkade knappt en halvbulle, kändes som jag skulle spy. sen åkte vi hem, pappa släppte av mig i centrum där jag mötte massa folk, sen gick jag och bea hem till mig och kollade på en film som heter Hus i helvete, otroligt rolig. farmorn är så jävla klockren! kolla på filmen och ni kommer garanterat tycka som jag. aja, sen gick bea hem och nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik. kanske skriver mer sen, puss