fredag

skrev inte på hela dagen igår.. usch på mig!
men det var mycket att hinna med faktikst. skoldagen var sådär, långtråkig. slutade 16.10
som alla andra torsdagar vilket inte är något plus! klockan tio över sex tog vi bussen till
viksjös sporthall för att dansa bugg och vals, haha hade rätt så kul på bussen. vi satt
och lyssnade på musik från mina högtalare och sjöng. när vi kom dit var det hur tråkigt som
helt, dött med andra ord. men sen blev de väl lite mer roligt. jag dansade med kevin och robin,
och terese, haha ^^ sen i slutet dansade vi allihopa den här kyckling dansen, det måste vart
kvällens höjdpunkt! aa iallafall så när jag kom hem var det försent för att blogga för jag var
tvungen att hoppa in i duschen och så. aja, lite kort om dagen..

började fem i tio eftersom alla som var med och dansade igår fick sovmorgon, mmmh me like! började med no, hann inte ens skriva ett ord förns vi skulle ner i aulan och kolla på fn konsert. jag älskar konserter, men den här var faktikst inte den bästa som källtorp har haft, men en och annan bra fanns det ju iallafall. efter det var det lunch, gröt eller fisk, det var upp till oss att välja. jag valde till allas förvåning fisk, är lite trött på gröt plus att det ändå kommer bli så mycket av det vid jul osv. efter lunch hade vi svenska i tio minuter sen gick vi till tåget för att fara mot simhallen. vi hade klädsim, vilket gick bra. gick ju på simning förut så det är ju inte så konstigt heller. efter det så slutade vi, med tunga väskor gick vi tjejer mot bussen som skulle ta oss hem, killarna hade redan åkt eftersom dom inte orkade vänta på oss, hah. ja sen gick jag hem, kollade på tv, vilket  jag inte brukar göra så ofta längre faktikst. nyss åt jag korv med bröd, inte min favorit mat men  jag ska inte klaga. vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, ska ju vara hemma klockan nio idag och ett bra tag framåt så ja.. aja jag får försöka utnyttja tiden till nått kul iallafall. pusspuss