its been a while

nu var det nästan en vecka sen jag skrev, känns som en evighet tycker jag.
jag har fått dataförbud en vecka, men som tur var tar det slut imorgon :)
så då kommer fingrarna glöda på tangentbordet! jippihu.
mycket har hänt på sista tiden men det mesta har varit dåliga saker
så jag skiter i att skriva om det.
nu sitter jag iallafall i skolan, ska egentligen skriva om nån
man som typ har seglat runt och kollat på blommor... (sååå intressant)
men jag kände mig helt enkelt tvungen att skriva ett litet inlägg först.
efter skolan idag ska jag åka direkt till jakan med nyberg. ska köpa hårfärg,
idag kommer jag inte ha någon äcklig utväxt kvar och mitt underhår kommer vara
mörkbrunt :) jag får hålla tummarna att det blir fint. lägger in en bild imorgon när
mitt dataförbud är slut :D pussar och kramar