kul med ely

Vad är ditt fullständiga namn?  elise helena rosén blomqvist
När är du född? 10 juni 1993
Vad gör du just nu?  skriver i bloggen
Vad har du gjort idag?  vaknat, försökt somna om. lyssnat på musik och funderat.
Vad har du på dig? min rosa underbart mysiga morgonrock
Vem sms:ade dig senast?  kim :)
Vad skulle du viljat gjort idag?  viljat? de e väl snarare vad jag vill.
och de vet ja inte, nått kul iaf
Hur svarar du i mobiltelefonen?   ''hallå?''
Vem ringde dej senast? oliwia
Vem kramade du senast? min lillebror
Antal timmar sömn inatt? typ fyra 
Sover du ensam?   sover ofta hos kompisar
Vem vet mest om dig? terese 
Vem vet du mest om? terese
Vad ser du fram emot?   att få mina pengar
Vad vill du ha just nu?   sommarlov
Vem hånar du?  öh?
Vem saknar du mest? jadu...
Vem stör du dig på?   min föräldrar, tjatigare finns inte
Vilken buss åker du oftast?  542
Vilken årstid är det nu?    höst
Är du kär nu?    kanske
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?   uppraggad, hah
Är du polare med grannarna? nej
Har du varit på ett party?    om man kallar det så, så ja
Har du varit utomlands?   aa
Var är dina syskon just nu?   syster sover och lillebror är på fritids
Vilken tid gick du upp imorse?   kvart över nio  ;o
Vad gjorde du kl 2 inatt?   låg i sängen och försökte få i min överläpps piercing
Vad är det första du gör på morgonen?  ställer om klockan  
Vad ska du göra efter det här?   läsa igenom det så de inte finns nått stavfel, höhö (a)