morning sunshine

egentligen känner jag bara för att krypa ner i sängen igen och somna om, men jag blir nog pigg efter en varm skön dusch skulle jag kunna tro så jag skippar nog att krypa ner igen.

idag är det då prao igen, ser fram emot det. har faktiskt riktigt roligt på praoen, vår chef är nog den skönaste aså, fyfan ;D otrolig skillnad på skolan och prao. när det var skola ville jag aldrig dit, orkade aldrig gå upp på morgonen, ställde om klockan och hatade exakt varje lektion, så är de ju ioförsig i skolan nu med. men på praoen är det faktikst roligt, och jag funderar ju på att bli frisör så det är ju kul att se hur det går till alltihopa.
 
fast då måste jag verkligen kämpa, för om man ska bli frisör behövs otroligt bra betyg, vilket jag inte har hittils. nu ska jag lyssna lite mer på musik sen hoppa in i duschen, skriver kanske nått mer inlägg annars hörs vi senare :)

pussar