onsdag

chilligaste dagen idag!
började med att vi fick åka till ikea för att köpa hundra små handdukar. yes you heard me, hundra ;o och jag överdriver inte, haha var otroligt tungt att bära på vill jag säga dig. när vi kom tillbaka bjöd karima (vår chef) oss på lunch. jag och terese delade på en kebab pizza, yuppyupp! efter det fixade jag terese slinga lite ljusare sen slutade vi :) haha låter inte det som en chillig dag eller? jag och terese åkte till kista sen, jag köpte en vinter jacka, det blev en varm mörkblå sak (: terese köpte skor, jätte fina faktikst! efter det gick vi av i centrum och träffa linus joel och samuel, så dom var vi med ett tag. gick in i sport hallen och kollade lite på p15 träningen, gick ut ett tag och snackade med william, var ett tag sen man gjorde det nu. aja, sen gick vi allihopa åt varsinna håll hem till sig. nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, lyssna lite på musik sen måste ja nog slagga tror ja. puss på er, lägger in en dagens låt snart ska bara hitta någon riktigt bra (;


dagens outfit, kanske inte ser så mycket. menmen


detta fick vi gå runt och bära på, 100 handdukar, man ba hallå?


vädret var inte det bästa heller, men som terese sa
''det är ju tur att vi har handdukar iallafall'' höhöhöhö