boooring söndag

hej !

jag gick hem väldigt tidigt eftersom vi skulle få gäster från småland (mammas bästis, hennes man, hennes föräldrar och två av hennes barn) så jag fixade mig lite sen åt vi allihopa mammas goda köttfärspaj. jag emelie och nadja satt ett långt tag och kollade på repriser från idol, har inte hunnit kolla så mycket men nu har jag nog sätt det mesta som tur var :) alltid lika kul att kolla på idioter som verkligen tror att dom kan sjunga fast dom egentligen låter förjävliga, hah. sen åkte dom hem och då gick jag hem till terese, där låg vi i hennes säng och kollade på massa one tree hill avsitt, grät och skratta. usch vad jag älskar oth! finns inget bättre :') sen kollade vi på massa gossip girl avsnitt också, otroligt bra program. sen gick vi ut och snackade lite med micke och eken. och nu sitter jag här och lyssnar på en otroligt bra låt medans terese står och sminkar sig. hanna kanske kommer sen men jag vet inte riktigt, vet faktikskt inte riktigt vad vi ska göra nu. vad finns det för roligt att göra på en söndag liksom? aja, pusspuss