dagens

hej allihopa, hejhejhej!

skoldagen var tråkig, seg och förjävlig, liksom alla andra skoldagar.
efter skolan gick jag terese och oliwia hem till terese och kolla på the love guru, verkligen att rekomendera om ni inte har sätt den! innehöll både kärlek och humor, vilket en film måste ha för att vara bra, enligt mig iaf, och säkert många fler :) men jaja nog snackat om det, efter det gick vi ut, satt vid dagiset en bra stund och bara chilla. vi åt glass, snackade om allt som kretsar runt i våra huven just nu och lyssna på musik, mysmys! sen kom micke o joel och förstörde allt, haha nejdå! vi gick hem till terese allihopa och körde poker, jag hann vara med i kanske fem minuter, och på dom minutrarna blev jag utskrattad för jag gjorde fel hela tiden.. jätte roligt verkligen -.-'  nejmen pappa ringde och sa att jag skulle komma hem och dela ut post, vilket jag heeelt hade glömt bort! jag ska berätta lite smått om det..

det var hemskt! helt förjävligt ;o jag tappade alla tidningar säkert tusen gånger och hade problem med att köra vagnen och gud vet vad! usch det där var inge kul. men antagligen var det så bara för att det var första gången, men ändå!
sen stannade en kille och snacka med mig om hur mycket han fick i lön på en timme från sitt jobb och lalala, man ba kul att veta? nejmen efter en timme blev jag klar, men imorn ska jag fortsätta dela ut på fabelvägen, jippi! aja där finns det iallafall hiss, vilket det iiinte finns på legendvägen där jag delade ut idag, ännu en rolig grej liksom.

imorgon fyller min kärekäre syster emelie 17 år så då blir det ''kalas'' och sång på morgonen, skojjskojj :) skriver mer imorgon nu måste jag sova så jag orkar gå på första lektionerna, har blivit lite dåligt med det på sista tiden, aj aj elise!
puss och godnatt!

Copyright © eelyy.blogg.se