ely's helg

hej allihopa :)

planerna blev inte alls som jag skrev att dom skulle bli igår, istället kom linus och stjusa mig på moppen till ulvsättra. där satt linda terese tove och samuel och väntade, sen började jag terese tove och linda gå hem till linda för att fixa oss, vi skulle egentligen på fest men det var för mycket folk så då kunde vi helt plötsligt inte komma, men vi drog hem till oskar istället och var där. där var dom flesta man känner och det var roligt :) ska inte skriva så mycket mer om den dagen för det blev lite kaos om man säger så, men på morgonen var jag tove och lola hemma hos tove och sov ända tills fem typ, men vi åt också frukost och lyssna på min&toves ÄLSKLINGS låt, razah - rain, som jag la in som dagens låt i förrförra inlägget :) sen åkte jag till jakan och mötte terese där fixa vi lite saker och åkte hem till terese sen, efter ett tag kom samuel och roger, vi började kolla lite på film men sen var det ff hos bumbz så vi gick dit ett tag sen drog vi hem till samuel. sen kom pappa och hämtade mig terese och roger och nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på min syster och hennes kompis sara som sjunger singstar för fulla muggar. snart ska jag sova för imorn ska jag upp nio och spela match, jippi -.-' har blivit lite snålt med bilder så jag får försöka ändra på det nu :)
puss och godnatt