fullt upp

hejhej hemskt mycket hej!


förlåt, har inte sovit hemma eller knappt varit hemma under
hela helgen så jag har inte haft tid att skriva så jag har kommit
lite efter. nu måste jag skriva om hela tre dagar i ett och samma
inlägg. haha en stor ära till den som orkar läsa allt :)



i fredags var vi hemma hos terese, nästan alla i klassen. umgicks, dansa,
sjöng, kröka och hade det bara allmänt skitkul. sen lite senare kom det lite
flera folk och när alla gick hem, vid ca ett tiden så stannade jag terese eken falken
och micke kvar och kolla på film. micke fyllde år den 20e så efter 12 sjöng alla för
honom. grattis igen bebis! sen vid runt fem så drog eken hem och jag och micke
försökte sova men det gick inte eftersom terese och falken krigade för att hålla
oss vakna. så vi var vakna i stort sätt hela natten och på morgonen gjorde micke

och falken havregryns gröt, hah! sen ringde mamma och sa att jag skulle gå hem
prick nu. jag trodde hon var sur för att jag sa att jag skulle sova hos terese och
terese sa att hon skulle sova hos mig, så att vi kunde sova hemma hos hennes
pappa som hade ff. men nejnej, det var inte det hon skulle berätta ..


när jag plinga på kom min käre syster och öppna dörren och fortsatte sen raka vägen in i köket.

jag gick efter och där stog mamma vid dörren till vardagsrummet. sen kollade jag på köksbordet

och där stog det ett kort på mamma och hennes bror, och tre ljus runt. jag kollade på mamma som

började gråta, jag gick dit och krama om henne och där stog vi ett bra tag. jag har vetat i ungefär ett

år nu att min käre morbror har varit riktigt sjuk, men man har ju aldrig tänkt på det värsta utan
försökt tänkt possetivt istället. usch det är så hemskt sånt här.. 
vila i frid stefan rosén vi älskar dig &glömmer dig aldrig! <3
























jag var hemma ett bra tag och tog hand om mamma, satt och pratade och kramades. sen efter
ett tag gick jag ut och pratade med terese. hanna kom lite senare, vi bestämde planerna för kvällen
och gick alla hem till sig och bytte om och sånt. sen gick jag och terese hem till terese pappa igen
och städade efter gårdagen och lyssnade på musik. sen kom hanna och linus med chips godis
och cola. micke willy och micis kom dit sen också och där satt vi allihopa i sofforna och kollade
på tv. efter ett tag gick micis och willy hem och ett tag senare gick vi hem till terese mamma
och spelade poker. jag kom på en stolt andra plats :) sen gick vi ut och pratade lite med kraus
och august men gick in rätt snabbt eftersom det var iskallt! jag micke hanna linus och terese
sov alla hemma hos terese mamma, eller sov och sov.. blev inte så mycket av det. jag sov
kanske två timmar eller nått. vi körde sanning och konka, den elaka variationen (; kollade
på film, pratade och målade en sovandes micke med penna i ansiktet! haha roligt var
det iallafall :)


på morgonen gjorde vi inte mycket alls, försökte vakna till lite och började sakta men säkert
gå upp. vi gick ut och tog lite friskt luft och åt frukost. sen gick både micke och jag hem för att
fixa oss och ducha, så nu sitter jag här helt ensam och skriver. ska snart hoppa in i duschen
sen ska jag väl antagligen ut igen. skriver senare. peace


Copyright © eelyy.blogg.se