glada jag

hej allihopa! terese kom hem till mig, jag fixade pannkakor och vi gick tillbaka till skolan. jag var ju bara med på två lektioner idag men dom gick faktikst förvånandes bra =D fick låna albins headset vilket betyder att jag koncenterar mig så grymt mycket bättre! på engelskan skulle man beskriva en person, jag var nog den ända som blev helt klar tror jag, jag läste upp texten för veronica efter lektionen och hon sa att det var jätte bra skrivet (a) efter skolan gick jag terese oliwia samuel markus micke och monir hem till mig för att sjunga singstar eller kolla på bring it on, men inget av det gick för batteriet i fjärrkontrollen hade tagit slut, haha tabbe. så vi gick till terese och kolla på alvin och gänget istället, den filmen kan man verkligen aldrig få nog av :D nu ska jag åka iväg på träning, puss på er