happy me

idag är en dag när alla är glada! :D inget har gått fel! förutom att jag missade mina två första lektioner och pappa kommer döda mig när han ser elevrapporten men det tycker jag vi skiter i nu :) resten av lektinerna gick bra, skoldagen kändes otroligt kort, vilket var otroligt skönt! direkt efter skolan åkte jag terese och linda till jakan och köpte min tjocktröja, äntligen! det blev en mysig brungrön, lite annorlunda färg vilket var posetivt. när vi kom tillbaka till kallhäll åkte vi VIP med terese pappa i bussen, bara vi tre ;] sen gick vi hem till terese och chilla ett tag, sen gick vi ut och träffa camilla, linda drog efter ett tag och då gick vi hem till mig. kolla på en film på trean som faktikst verkar riktigt bra. men nu har dom gått hem och snart ska jag ner i tvättstugan, åååååh va jobbigt -.-' sen ska jag sova, guuud så skönt! imorn ska jag vara pigg och glad har jag bestämt. puss på er