ingen rubrik

Hej! ingen alls bra start på dagen idag om man säger så. jag vaknar och har jätte ont i magen, ringer mamma och säger att jag inte ska gå på första lektionerna men att jag kanske går efter lunchen om det har blivit bättre tills dess. sen kommer pappa in i mitt rum och ser att datan har stått på hela natten (som vanligt) han blir sur eftersom han alltid säger till mig men jag vägrar lyssna, så han går dit och sätter lösenord, fatta :/ så nu sitter jag i min käre systers rum vid henes data och skriver, tur att det finns två datorer i den här lägenheten annars hade jag fått panik! hmmmm..
Vad händer idag? nej inte så mycket faktikst, ska nog försöka komma iväg till skolan iaf, så tråkigt att bara sitta hemma.
Vad gör ni i skolan just nu? nej vi håller inte på med något speciellt faktikst, eller ekonomi i svenskan sen har jag hört att förra rektorn ska ordna någon slags musikal, haha, skulle ju vara roligt att kolla på faktiskt :D har för mycket scenskräck för att vara med själv, så.
Vilket är ditt favorit ämne? det måste nog vara musik, jag älskar musik, både att lyssna på musik och sjunga, men inte inför folk dock ;p
Vad händer senare? om jag nu kommer iväg till skolan efter lunchen så ska jag till jakan och äntligen köpa min tjocktröja, sen är det träning senare, men går jag inte till skolan får jag inte gå ut någonannan stans heller, så det blir nog till att röra sig ditåt efter lunch :)
Vad ska du göra nu? jag ska nog bara sitta här och lyssna på musik, ta det lungt och försöka vakna till litegrann :) pusspuss på er