lyckliga jag

hej alla trötta!

idag var en överdrivet rolig kväll! fyfan va roligt vi hade det. nästan alla kollade på nattcupen och när inte stäket killarna spelade så gick alla ut. jag terese hanna julia camilla lois marie och yasse var utanför och var otroligt flummiga, sprang runt och slogs, gjorde böghögar och skrattade tills vi inte fick nån luft, usch vilket minne :D
sen började jag och terese gå mot terese men vågade inte gå hela vägen så micke och eken kom och hämtade oss med bil sen åkte vi till donken och köpte varsinna chickenburger, på hem vägen lyssna vi på ekens otroooligt bra musik, hah! sen
fick vi stjus till terese port och gick in och la oss i terese säng, sen kom oliwia och jag typ somna sen väckte terese och oliwia mig och tvingade mig att gå upp för vi skulle dricka oboy, hah och nu sitter jag här och skriver medans jag och terese snackar gamla riktigt pinsamma minnen :D nu ska jag bli lite mer social med mina flickor så vi hörs imorn, puss och gonatt sötisar :)

Copyright © eelyy.blogg.se