mackaflääää

hej och hejdå

tidningsutdelningen gick hundra gånger bättre idag än första gången!
till er som inte läst tidigare inlägg så delar jag ut gratis tidningar för att jag behöver extra pengar eftersom mina egna tar slut efter två dagar.. iallafall, jag sprang upp för varenda trapp på hela legendvägen *stolt* sen fick jag hjälp av min bästavän terese med fabelvägen, där det som tuuur var finns hiss iallafall! hanna sötnosen kom ett litet tag sen också, men hon åkte hem rätt så tidigt. när vi var klara med alla portar gick vi hem och bara la oss ner i terese säng. fy va skönt det var! sen gick vi och tog en varsinn macka med ett glas oboy till. där satt vi och skratta åt allt och ingenting. sen gick jag hem, satte mig lite vid datan, hoppa in i duschen, och nu sitter jag här igen. men nu måste jag faktikst sova för att inte försova mig imorgon som jag gjort ganska ofta nu förtiden. puss på er sötbollar!