måndag

hej och halloj

skoldagen idag bestod av två lektioner. gympa och musik, eftersom det var halvdag.
på gympan hade vi orientering, så man skulle gå en bit för att komma till en äng och
där skulle man gå och leta efter 5 kontroller. men albin hjälpte oss så vi behövde
inte göra någonting, nicenice! på musiken spelade vi piano, lärde mig otroligt
snabbt vilket jag blev lite förvånad över faktikst. efter skolan gick jag
och samuel hem till terese och åt tacos och äppelpaj. efter ett tag kom
oliwia och då spelade vi poker. jag vann! jippihuu :) imorgon
blir det till att hitta prao plats. alla har hittat en plats förutom jag och terese,
men vi tror vi ska fråga på pergola i jakan, hoppas vi får plats där eftersom
imorgon är sista dagen att lämna in lappen.

jag har precis ätit middag, min käre kusin linnea är här så vi har suttit och pratat
massor om stefan. otroligt ledsamt.. vet inte riktigt vad som händer nu, har två
prov imorgon men just nu orkar jag verkligen inte plugga. läser lite till NO provet
om en halvtimme eller nått sen ska jag dra ut, orkar inte sitta inne längre.

puss på er!