måndagens

hej alla glada,sura,lyckliga eller ledsna människor

idag har jag sovit, sov länge tillochmed, för första gången på väldigt länge.
sen gick jag ut till terese, vi gick hem till mig efter ett tag och åt och fikade,
eftersom min bebis fyller år. så gäster var det där också. sen gick vi till tess,
micke och samuel kom dit sen. vi låg i terese säng, som nuförtiden är
på golvet eftersom att ena benet gick av idag, haha!  :D vi kollade på
the notebook, har sätt den förr men jag tröttnar aldrig! världens
och då menar jag världens bästa kärleks film, utan överdrift!
har du inte sätt den är det nummer 1 på måste göra listan.
sen gick vi ut ett tag, linus och hanna tittade förbi ett tag också.
nu kom jag nyss hem, sitter vid min data för första gången
på en vecka eftersom pappa har satt lösenord på den, (idiot)
aja, nu har jag inte mkt mer att skriva. imorn äre första prao
dagen så det kommer bli ett inlägg om det  :) puss & gonatt