orkar du läsa allt?

shulululuu!

igår skrev jag ju att det inte fanns särkilt mycket roligt att hitta på på en söndag, men det gjorde vi faktiskt! vi hittade på något roligt. vi gick hem till eken och spelade poker med han och micke. gick faktikst grymt bra för mig och jag slog ut eken, hahaha (djävulsgubbe) sen gick micke när vi spelat klart, och då satte eken på en grymt intressant och våldsam film, ska inte säga vad den handlade om, haha den enda som fattar varför är terese. jaja, sen efter ett litet tag kom falken också, då slutade vi kolla på film och spelade tecken istället, sen kom hanna också och då spelade vi bubblan, och fan va roligt det var! höll på att kissa på mig asså, herregud! :D ja sen drog vi hem runt tio.

idag har det faktikst inte hänt så mycket, imorse kom terese hit innan skolan, vi fixade oss lyssnade på musik och snackade. idag i skolan gick de faktikst bra, kom inte försent till någon lektion änns :) *stolt* men jag ska typ börja gå på möten en gång i veckan om mina betyg, *suck* jag orkar verkligen inte alltså -.- nejmen snart ska jag äta lasange sen ska jag ut till linda och terese som väntar (: skriver senare. peace