otroligt segt, iknow

Hej alla underbara!


förlåt för att jag skriver så lite och är så tråkig nuförtiden, något som jag faktikst MÅSTE ändra på! igår var jag iallafall med terese oliwia julia emma frida linus micke och joel vid dagiset, men jag och julia stannade kvar med joel micke och linus när alla redan hade dragit. vi körde stensax påse och den som förlora fixk alla slå med två fingrar på armen, ni som har kört det kanske fattar, ni andra, jaa... haha! nejmen det var faktikst skit kul :) jag skrattade otroligt mycket, jag älskar att skratta. och jag tyckte det var otroligt roligt att umgås sådär mycket med julia och skratta och så som vi alltid gjorde förut :) något jag faktikst har saknat.. aja, back to now

jag sitter här, förkyld och förjävlig i min varma morgonrock och lyssnar på musik. jag gjorde nyss min supergoda omelett till mig och pappa. thats right pappa är också hemma, men han är hemma av en annan andledning. han har nämligen jätte ont i sitt revben för han fick en hård smäll där på en fotbollsmatch, stackarn :/ aja, idag händer nog ingenting, eftersom att jag måste vara hemma hela dagen, jag får väl ligga och kolla på tv, lyssna på musik och läsa Frida tidningar, haha, skoooojjigt..


lite tidigare idag satt jag och läste gamla dagböcker, något jag tycker är otrooligt roligt! jag kan skriva ner lite saker jag skrevn när jag var ungefär 10 år (;


 

25/1 2003


idag bråkade jag med pappa! det var inge kul!

mamma + pappa var dumma tycker jag + edvin också!

Slut !

av: elise


15/9 2004


jag är så kär i micke! men ibland kan han vara ganska hårdhänt!

men jag tänker inte så mycket på linus. han har ju redan tjej&så.

jag har helt enkelt ändrat mig! men det e klart, linus e ju snygg!

måste dra nu! puss&kram, elise

Om skolan! (inget datum)

jag tycker om skolan. skolan är rolig, och när man börjar i en ny skola så lär man känna
massa andra, som jag har gjort. min gamla skola heter lädersättra jag saknar den pytte-lite,
eller jag menar rätt så mycket. min nya skola e väldigt bra faktikst. det finns bibliotek &mera
grön-saker än på läder! slut!!!!

(hahahahha, skolan e rolig och grönsaker e gott, herregud)


Om smink! (inget datum)

jag tycker om glänsande och glittriga läpplans eller läppstift. och kaial-pänna med läpp-glans och maskaria är ballt. ögon-skugga är också ballt. slut!!

(här var man duktig på att stava, hah!)


Ölands-packlista

kläder!!!
kortbyxor,kjolar,tröjor och klänningar!!!
badkläder!!!
TILL RESAN
godis, fristile&serietidning

MOBIL &PENGAR

nu är det inte änns 2v. kvar!!!!


hahahaha ja ni, alla har varit små och pinsamma och man måste bjuda lite på sig själv, inte sant? :)
pussar och kramar

Copyright © eelyy.blogg.se.