prao & tidningar

varför måste man egentligen skriva hej?  börjar bli tjatigt ...

idag på praoen gjorde vi inte så mycket, vi hängde upp smycken i färg ordning, sopade hår från golvet,
la upp handskar fint och prydligt på hyllor, sen gjorde jag en slinga i terese hår,
haha otroligt kul! sen kom en oväntad kund ....
robin carnestedt kom på besök för att klippa sig. haha och vi fick i uppgift att tvätta hans hår, hihihihiih (a)
vatten i ögona fick han men han fick även otroligt rent hår ;] efter praoen mötte jag upp oliwia, och vi satt
och snacka om saker som har hänt och ja, allt mellan himmel o jord, sen gick vi och dela ut tidningar,
efter det gick jag hem och skrev ''prao dagbok'' som man måste skriva varje dag, otroligt onödigt enligt mig,
men inte enligt pappa, så det gjorde jag iallafall. sen sitter jag här nu. imorn blir det bilder på salongen så
ni får se hur det ser ut :) puss så länge



en bild tagen idag på rasten, otoligt onödig iknow.. men ungefär sådär
är mitt humör just nu så den passar ju ändå in liksom, hah


Copyright © eelyy.blogg.se