torsdag

hej, det var ett tag sen nu!

andledningen till att jag inte har skrivit på typ tre dagar är för att pappa har satt lösenord på min data,
ännu en gång! ;o så nu sitter jag återigen vid min syrras data. dom senaste dagarna har det inte hänt
så mycket. har letat prao med terese, och idag hitade vi faktikst ett stället! :D på en frisör i kallhäll,
vi kommer börja 11 och sluta fyra varje dag, förutom måndagar för då är vi lediga! haha snacka chill.
och eken har fyllt år också, så i måndags gjorde jag och terese ett stort hjärta där det stod
grattis eken 18 år på, köpte en dosa general och en sverige bucket :) haha han blev jätte glad.
sen så har jag delat ut tidiningar, men det gick otroooligt snabbt denna gång eftersom jag fick hjälp
av fyra kämpar vid namn terese, samuel, linus och micke ett stort tack till dom! idag hade vi orientering,
gick ganska bra, haha albin gjorde alla kontroller åt oss medans vi satt uppe i skogen på ett berg och
lyssna på musik, så imorn ska jag terese och oliwia ta med 20 kronor till han, haha detta kallar jag
buissnes! eller hure nu stavas, aja snart ska jag äta sen ska jag ut med terese, vi ska tydligen till
centrum, höhö. och i övermorgon får jag mina pengar, ett STORT plus!
en liten lista på de som jag måååste köpa!

1. skor
2. långa linnen
3. underkläder
4. hårfärg

och juste gott folk, imorgon är det fredag! jiiiiippihuuu :D:D
puss på er