april april... -.-

nu är jag hemma igen.
träningen var jätte roligt, vi körde mycket match vilket är kul. efter träningen påvägen hem ringer pappa;

pappa - hej elise

jag - hej?

pappa - vad gör du ska du inte hem och äta snart?

jag - nej jag är inte hungrig jag ska hem till terese nu

pappa - aha okej men gå förbi saga livs det finns nya glass smaker så man får en gratis glass!
jag - va?! (säger till marie och terese som blir feeett glada)
pappa - ja så skynda dit nu om ni vill ha glass
jag - aa, herå

och sååååklart går vi dit.

jag - hej har ni nya glass smaker här?
saga livs snubben - aa det finns några
jag - får man gratis?
saga snubben - nej?

jag ringer pappa och direkt säger han APRIL APRIL. fatta skäääämmit, hahahahah! fuck you pappa säger jag bara. iallafall. sen gick vi hem till terese, satt och snackade fett länge om allt och inget, jätte mysigt faktikst. sen satt vi ute på ballkongen och solade lite granna. snackade galet mkt om sommaren som kommer äga sööönder. vi ska sola och kröka varenda jävla dag, tälta, bada, grilla you name it! fan vad jag längtar :D men nu ska jag till grillen och möta tessi linus micke och william. skriver sen. peace n' löööve


som vanligt satt vi allihopa och njöt av solens strålar och musik från mickes högtalare på rasten idag :)

1 Anonym:

skriven

fan va sköööönt, sommar är på väg!!hah <3

2 Narin

skriven

du lurade mig idaag gumman :(=P<3