BLOGGTORKA

förlåt människor. har blivit jätte dåligt på uppdaterings fronten på sista tiden. men jag är i skolan, efter skolan går jag alltid hem till terese sen går vi alltid ut på kvällen så jag är aldrig riktigt hemma och får aldrig nån riktig tid till att blogga, men nu kommer jag bjuda på ett feting inlägg. hoppas ni är på läs humör =)

skoldagen var helt underbar! fick godkänt på mitt andra världs kriget prov och... PROCENT PROVET! helt jävla underbart. när juan räckte fram handen till mig och sa, bra jobbat! du klarade det. då kändes det helt ärligt som jag bara ville börja gråta. fan va underbart. skrev till pappa och fick svar direkt. lyyyysande elise! japp, faktikst så var det de. bara jag vill så kan jag. ska fan bevisa nu sista tiden!

efter skolan gick glada jag, glada terese och glada oliwia hem till tess. snacka på ballen, kolla beck filmer och flumma galet. jag och terese åt även god pizza.. med vitlökssås till. så vi luktade verkligen underbart efter det kan jag tänka mig. menmen. efter det gick vi iallafall ut och mötte linus micke och joel vid grillen. satt och snacka om roliga och sjuka grejer. japp, sen var det hemgång.

nu ska jag iallafall knäppa på tvn och smsa. imorn äre superglada dagen för mig och girlcrew. ha ha ha!

PUUUSSSAAAAR


\ely