en varm och solig torsdag

rubriken stämmer in, och det har varit en otroligt underbart varm dag. suttit och solat på rasten, chillat inne på innegården med trevligt sällskap och musik. frodo baby trampa på en pinne som åkte in i foten, haha ganska roligt enligt mig =) sorry hun, jag vet att det gjorde ont.. :/ haha sen har väl dagen rullat på som vanligt. förutom nationella i matte som vi hade första lektion. var faktikst lättare än jag trodde. ber till gud att jag får g, det skulle verkligen vara helt jävla fucking jätte skönt!

påvägen hem gick jag med ollizigal, vi hittade massa vitsippor på vägen. välkommer vår! vi hittade även en parkeringautomat vid parkeringen utanför mig ;o haha okej.. nu ska jag ladda ner massa underbar disney musik och lägga in på mobilen. peace n' löööve


you gotta pay, if you wanna stay ;)


=)