fräsch och glad

nu är jag nyduschad och mega fräsch. pappa har precis installerat fjärrkontrollen till min tv och jag har hittat mina favvis mjukisar som har varit borta ett bra tag nu =) snart ska jag gå och mysa med mamma, ligga och snacka om allt & inget och kolla på tv, men innan jag säger hejdå bjuder jag på lite skvaller

angelina jolie i stor rumpchock i hennes nya film.

lindsey rasar otroligt mycket i vikt efter uppbrottet med flickvännen samantha. aldrig har hon varit så smal som nu.

sångaren susan boyle som är känd ifrån den engelska tv serien britans got talent, blir ständigt jagad. folk kommer utanför hennes hus, filmar och tar bilder. med över 20 miljoner klickar på youtube, en otrolig röst och en ålder på 47år har hon tagit världen med storm.

stjärnan beyonce åker på turné igen och kommer bland annat besöka sverige. hon ser fram emot det och tycker alltid det är lika roligt, det är det här jag är född för att göra, säger stjärnan.

det var allt för mig, försöker uppdatera lite senare men nu ska jag ha goodtime med mami :) puuuuss på er älsklingar