freeedag

ye yupp ye. min rubrik är underbar. fredag fredag fredag. och jag är mega glad =D
skoldagen har varit bra också, fredagar är alltid sköna för då har man alltid nått att se fram emot (helgen) så på fredagar är alltid humöret på topp. är dock lite sugen på att busa idag men det blir nog att spela fotbollsrugby på bolinder med gänget istället =) haha alltid kommer vi med knäppa ideér. men annars hade våra liv varit tråkiga, så det är bra att vi har livlig fantasi.

vädret är helt underbart också. det kommr ju bli upp till 20 grader i helgen. jag och terese har redan fetaste solningsplanerna. med sololja och grejer. jag kommer komma tillbaka som en röd tomat på måndag. men what eeeevah. hoppas ni får en bamse trevlig fredag iallafall, det ska jag också se till att få! =)



this song reminds me not to give up when ever the odds are against me..
it inspires me that there will be something good waiting for me at the end of all the struggle.