godkväll

 
har inte varit hemma någonting efter skolan och har därför itne hunnit blogga. men nu är ja på g igen! dagen har varit bra. började med skola, jippi.. lämnade in mitt arbete till katarina som jag slet arslet av mig för att bli klar med igår. hoppas hon blir nöjd som in i helvete annars jävlar! hade nationella i svenska också, jag och terese åkte upp inför hela klassen och fick återberätta nån jävla text. kändes som att det gick bra, men tydligen inte. haha.. japp, sen har vi väl muppat oss igenom alla raster som vanligt.

efter skolan gick jag terese och oliwia hem till tessi. solade på ballen, snackade skit och lyssnade på musik. åt glass och kollade på vänner. sen åt vi god middag bestående av skagenröre baguetter. mums! efter det stjusade underbara stefan oss till översjön där linus joel micke och markus redan var. dom hade grillat och fiskat i flera timmar. sen kom vi och joinade. myspysigt var det. sen fick jag o olle stjus av linus på hans vrål åk. tessi åkte med markus och joel med micke. vi satt vid grillen och chilla ett tag innan alla gick hem. och ja, nu sitter jag här. ska snart ta ett varmt långt bad sen lägga mig i sängen och kolla lite tv. hörs imorn älsklingar. peace n' löööve