godmorgon lördag

förlåt för dålig uppdatering. känns lite kasst eftersom läsarna sjunker som fan.. vet inte om det beror på det eller nått annat (?)

iallafall, min gårdag var hel skön. skolan gick bra, efter skolan gick jag terese och oliwia hem till tess, snacka på ballen, lyssna på musik och kolla beck filmer, som vanligt. sen senare på kvällen drog jag och terese ner mot kallhälls badet där massa trevliga folk var. vi gjorde flera tappra försök att ordna en bra eld men det blåste så jävligt så det slutade med att vi satt vid några bänkar utanför vandrarhemmet. haha. men det blev lite kallt så jag terese joel micke och linus knallade hem. sen fortsatte vi hem mot terese käre fader tom där man alltid har lika roligt. hög musik är det alltid, i love it. sen fick vi lägenheten för oss själva ett tag också, nice nice! efter ett bra tag gick vi iallafall hem, vingel vingel! woooho terese hah. när vi kom hem till terese mamma somnade vi typ direkt.

min morgon har bestått av vatten vatten vatten. nu har oliwia svängt förbi också så vi har snackat en del med den korven om allt och inget =) nu ska jag vara social med mina vänner. pppppuuuuuuussss
1 olizigal:

skriven

korven :(?!