godmorgon plugg

nu är jag vaken och konstigt nog riktigt pigg. vaknade typ åtta ;o sen låg jag och kolla tv med lillebror. låg och halvsov sen attackerade han mig med en flaska (?) jaja. nu ska jag piggna till lite med mjuuusic. sen blire plugg eftersom vi har en redovisning imorn. jag ska redo visa om worldtradecenter, så det måste fixas också. måste bara skriva om en otroligt konstig konversation idag med mami

m- elise?
e- ja?
m- du måste börja vara mer öppen
e- va?
m- ja, berätta vad ni egentligen håller på med på helgerna
e-?
m-ja för det finns ju andra barn som gör det så det kommer ju fram ändå
e-öh okej
m-så vi vill nog att du sover hemma ett tag fram över
e- men ååååh!

och nu undrar jag ju såklart vad hon syftar
på och vem hon har pratat med. ååååh så sur jag blir.


såhär har iallafall våran mysiga morgon sätt ut =)