här e man snäll

nu är jag tillbaka vid tangentbordet igen.
kvällen har varit roligt. först gick jag terese oliwia och linda till dagiset och mötte micke och joel. lite senare kom fredrika och linus också. vi chillade galet. satt och lyssnade på musik och umgicks. efter ett bra tag blev det lite kyligt, så jag terese micke och joel gick hem till joel och kollade på skräck film. efter det fortsatte vi iväg mot jimmys käre bror, där vi satt och lyssnade på musik ett bra tag eftersom det inte fanns lite låtar att välja mellan om man säger så. efter ett tag kom jimmy dit också, full som ett svin, haha. vet inte hur länge han satt och höll fast mina ben, skit irriterande. hah men sen kom jag loss tillslut iallafall och så slutade det med att jag hamnade här. nu bjuder jag på massa bilder. enjoy!

dagens
klicka på bilderna för att dom ska bli större
              

kvällens
klicka på bilderna för att dom ska bli större