har ingen fantasi till ett rubriknamn, sry

shulululu!
en fräsching ely vid tangenterna har jag att bjuda på förtillfället. träningen idag gick åt helvete, haha iallafall i början. var för trött, sen övertog flummet. och träning med en flummig mig går inte ihop nånstans! men senare i slutet när vi spelade match gick det bättre och tränarna tyckte vi kämpade på bra. efter det var det bara hem och ta en varm skön dusch.

såklart slutar det med att jag hamnar här. datanörd som jag är! haha. nej men jag orkade verkligen inte gå ut, för det första skulle det ta tid att föna håret, klä på sig och sminka sig och för det andra så är jag helt död, sjukt trött. så det blir en liten hemma kväll för mig del. funderar på att knäppa på tvn. kanske hittar man nått skoj? ett stort jävla glas iskallt vatten ska jag dricka också. FAN VA GOTT


- skål!