if i could, i would

herregud säger jag bara..
nu har jag verkligen pluggat exakt hela dagen! jag är helt jävla slut nu alltså. och jag kan lova er att jag har pluggat mer idag än vad jag har gjort sammanlagt under hela resten av mitt liv. helt sjukt. jag önskar verkligen att jag kunde spola tillbaka tiden tills jag började sjuan, för det var redan då det började spåra ut. och man fattade ju inte då, man trodde inte det spelade nån roll. man trodde att man kunde vara hur jävlig som helst utan att behöva käka upp det senare. men så är det inte! och för er som går i 7an eller 8an som läser det här, det spelar visst roll! så tänk på det. nu ska jag sminka mig och byta om från tights till mjukisar. gud så skönt!


det ser inte mycket ut, ett lego hus och tre papper liksom.
men tro mig, det ligger mycket jobb bakom det.
1 Pungis:

skriven

Du gör mig stolt :) Och du kan uppnå exakt det du vill.