im gonna miss u guys

hejsan hoppsan lillebror.
nu sitter jag här i min sköna vita snurrstol igen. trött men samtidigt pigg. glad men samtidigt ledsen. jag vill inte åka till landet imorn. seriöst! sista helgen på lovet och då ska man åka mitt ut till ingenstans där det finns snö och björnar. hoppas på att hjalle och björn är där iallafall :) får göra det så roligt det går, käre syster är ju med också. får hoppas att vi inte slår ihjäl varandra. men det är lugnt, hon backar ändå för mig. moahaha.

ikväll har jag iallafall haft det mysigt. jag terese oliwia linus micke och joel har varit hemma hos oliwia och spelat kort. chicago. my favorite game (: nu lägger jag upp en bild sen ska jag packa litegranna.. pusspusspuss


oliwia och linus på ''den svarta faran''. linus moppe med andra ord.
1 bästavän:

skriven

DU KOMMER HEM NU, SAKNAR DIG!

ÄLSKAR DIG BÄSTIS,SOULIE,SYSTER<3